söndag 14 april 2013

Pysselverkstad

Här i helgen har det varit pysselverkstad. Ellen har varit med Fredrik i snickarrummet och gjort sitt första egna mästerverk, en kroklist till sina halsband.
 
Ni kan ju gissa om hon var nöjd och stolt :-) Det har även varit pizzeria här på Backavägen i helgen.
Söndagen bjöd på sol men inte så varmt som dom hade utlovat, det blåste en del kalla vindar. Cyklarna har varit efterlängtade att ta fram så idag var det tvätt och vård av cyklar och sen ut på första turen för i år.
Helgen bjöd även på grillpremiär här hemma för barnen, jag och Fredrik har tjuvstartat tidigare...

Kram

 

3 kommentarer:

  1. Ett riktigt vårtecken är det väl när barnen tar fram sina cyklar:)
    Önskar dig en fin måndag! kramiz

    SvaraRadera
  2. Ja då är det vår när cyklarna kommer fram
    ha en bra start på veckan
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. En till Anki, va kul ! Vi börjar bli ett par stycken nu. ;)Det finns ju en Kennethklubb, vi kanske ska starta en Ankiklubb hehe
    Jag tänkte att jag skulle börja cykla till jobbet, jag har inte cyklat på evigheter... Fast jag vill ha en med fotbroms ! Inte lätt att få tag i. Sonen tycker att jag är en sån bakåtsträvare. Hm ! Det gick så illa sist jag cyklade med syrrans fina cykel med växlar & handbroms... :O
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...