fredag 3 april 2015

Fotoutmaning 2015: Gul

Gult. Det får mig vid den här årstiden att tänka på påsk. Annars finns det inte så mycket gult omkring mig. Det har nog aldrig funnits så mycket gult omkring mig när jag tänker efter men egentligen tycker jag det är en ganska fin färg. Hhmmm, får kanske införa lite gult i mitt liv. Det piggar upp!

Mitt bidrag till Fröken Fotos utmaning på temat Gul blir lite påskbilder.
Äggkartongen är vår godisgömma
 
 
Mitt "träd" i hallen förändras med årstiden


Önskar er alla en riktigt skön påsk!



 

5 kommentarer:

  1. Helt sant att gult piggar upp! Fint pyntat!

    SvaraRadera
  2. Vad fint med det "trädet" som man kan variera

    SvaraRadera
  3. härligt med lite gult... glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Så påskfint! Härligt!

    Och så så sorgligt med Tiger. Det är bland det svåraste som finns att säga hej då till en fyrbent vän...
    Förstår att det känns tomt.

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  5. Ja, det piggar verkligen upp och jag håller med dig... kanske får det bli lite mer gult i mitt liv också :)

    sen kommentar... och på tok för mycket tidsoptimist är jag. Imorgon kör vi igen, Varmt! Har våren kommit till dig? Värme?

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...