måndag 19 augusti 2013

Hon och Han

Har fixat lite på vår toalett. Det har kommit upp hjärtan.
Hyllan jag köpte av Linda har också kommit upp. Topzen har även fått sig en burk.
 
 
Vårt 80-års kalas vi hade i helgen blev sååå lyckat. Är supernöjd med hela dagen. Vi hade tur med vädret, trevliga gäster och alla hittade någon att prata med. Det kan jag tycka är lite svårt när man bjuder så många och alla inte känner varandra sen tidigare, man vet inte hur det blir. Men jag tror alla var nöjda och glada och natten blev lång...
 
Är också väldigt glad över att jag har tagit semester en vecka till för nu är min kropp sliten... Skönt att skolan börjar i morgon och det blir lite rutiner och vardag igen.
 
Kram
 
 

4 kommentarer:

  1. Så mysigt och fint det blev med den vita hyllan.
    ....och krokarna var snygga.

    Får ju också säga grattis på födelsedagen så här lite i efterskott.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott som sagt :) Vad fint det blev med hyllan och krokarna..skönt för dig med en veckas semester till :)

    Och tack för dina fina ord! <3

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det blev. Visst är det härligt när rutinerna tar plats i vardagen igen. Härligt att festen blev lyckad.
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Blev jättefint ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...