onsdag 9 januari 2013

Vår hall, del 2

Nu när jag har berättat om husets historia blev jag sugen på att googla om huset. Jag hittade jättebra information och bilder på hur huset sett ut. Ska fota vårt hus i morgon i dagsljus så ska ni få se hur huset sett ut från sekelskiftet 1900 fram till idag.

Åter till vår nya hall. Visar bilder från renoveringen.

 
Häromdagen var jag ner på stan och in på Hemtex. Där har de börjat med Karin Larssons (Carl Larssons fru) mönster. Det tyckte jag var jätteroligt. Jag fyndade en superfin kudde som hade kostat 399:-, jag betalade 99:-
 
 
 
Vi bor väldigt nära Sundborn och Carl Larsson gården så därför tycker jag det här var extra roligt.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...