onsdag 25 februari 2015

Fin gåva

Vi har lånat ut vårt hus och när vi kom hem stod den här fina blomman och en flaska vin som tack. Känns som om dom har känt av huset för blomman gjorde sig perfekt hemma hos oss :-)
dalahäst dalahorse notpapper ljuslykta hemstöpt ljus blomma stilleben bricka shabby chic vintage lantligt vitt nött slitet
Jag var in på Blomsterlandet en dag och hittade så fina hjärtan på pinne som får pryda mina blommor i matrummet.
Här pågår VM för fullt, jag bor ju i Falun. Förra veckan hade barnen VM-lov och den här veckan är det sportlov. Jag har tagit ledigt och vi får se vad vi hittar på. Det blir kusinlek i alla fall då min brors barn är uppe och hälsar på och sen i slutet på veckan kommer min syster med barn upp hit. Dom bor båda två i Stockholm till vardags.


 
 

1 kommentar:

  1. Jag älskar när man får den där känslan. Att den som ger en gåva har känt av mig eller mitt hem.
    Då känns det mera speciellt på något sätt.

    Kan tänka mig att det är lite liv och rörelse nu när VM är..
    Kramen Hannis

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...