söndag 12 oktober 2014

Att göra en tavla

Har jag säkert gjort många gånger men den här gången finns det tre nya tavlor till försäljning.
dalahäst nött vitt shabby chic hönsnät
 
hjärta fårull nött vitt shabby chic fårskinn
 
dalahäst fårull nött vitt shabby chic fårskinn
Alla tavlor hittar ni under fliken Tavlor.

Vet inte om ni ser någon skillnad på dom här korten jämfört med förut men dom är fotade med helt andra inställningar i kameran. Det är riktigt roligt att tänka foton i nya termer med inställning av ISO, bländare och slutartid.

Igår var det en jättefin höstdag här och idag är det regn och rusk och mörkt hela dagen. Tur min fina familj piggade upp mig idag med en överraskningsmiddag ute på restaurang :-)


 
 

3 kommentarer:

  1. Fina tavlor du gjort.
    Trevligt att få en överraskningsmiddag på restaurang. Jag gillar att äta ute då och då.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefina tavlor! Ullen ger verkligen en mysig känsla till de söta tavlorna!
    Önskar dig en fin start på nya veckan!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Fina tavlor du gör. Skulle du kunna skicka över lite pysselenergi,
    min är som bortblåst.
    Önskar dig en fortsatt fin måndag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...