onsdag 9 oktober 2013

Sjuk

Usch och fy! Jag är sjuk. Har så himla ont i halsen, kroppen och är febrig. Kommer inte ihåg när jag var sjuk sist, det är längesen. Mina tjejer är också hemma och är sjuka så det är sjukstuga här. Fredrik är också sjuk, får se om han orkar jobba hela dagen eller om han kommer hem.

Den här fina ljushållaren i betong fick jag av mina barn i födelsedagspresent. Dom vet vad mamma gillar :-)
Carpe diem - Fånga dagen

Jag har även fått så fina blommor. Den här rosbuketten i en ljuvlig aprikos färg är så himla fin.

Nähä, dags att fylla på alvedondosen känner jag. Börjar frysa igen...

Kram

 

4 kommentarer:

  1. Fy för att vara sjuk :(

    Tack för varma ord och omtanke! Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Usch och fy för ont i halsen!
    Så är ni sjuka allihop också........extra tråkigt.

    Skickar krya på er hälsningar,
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...