onsdag 6 mars 2013

Vackra små ting

Jag kom inte så långt som till Tulavippan igår men jag kom iväg till Svärdsjö där en underbar butik ligger som heter Vackra små ting. Jag har aldrig varit till den butiken förut men dit åker jag tillbaka fler gånger. Åååhh så mycket fint hon hade i butiken!
Jag hittade en söt liten docka och en ljuslykta i fattigmanssilver.
Dockan fick ta plats på min hylla ovanför ett av köksfönstren.
 
Ljuslyktan fick bo på min ljusbricka jag har i hallen.
Det fina vädret fortsätter och jag värdesätter så mycket ljuset som kommer mer och mer. Dagarna känns så mycket längre när det är ljust till klockan nästan är sex.

Kram

 

2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en
    mysig kväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga inköp du gjort. Verkar vara en butik i min smak;)

    Önskar dig en härlig dag med massvis av sol

    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...