lördag 29 december 2012

God fortsättning

Tillbaka efter flera dagars julfirande men för min egen del avslutades juldagen med magsjuka... Vi har haft magsjuka i huset sen den 17 december och jag, får vi hoppas, var sist ut.

Jag fick jättefina julklappar! En supergosig morgonrock, en ljuvlig tvål, ett kokboksställ och en bok.
Apropå och vara sjuk så blir min dator bara sjukare och sjukare och den blåskärmar flera gånger om dagen och stänger av sig hur som helst. Jag har tankat över allt viktigt på min externa hårddisk så jag är redo om den kraschar.
 
Det här med att köpa en ny dator är inte lätt. Jag vet inte hur många timmar jag har ägnat åt att jämföra datorer och priser i både butiker och på nätet och idag har jag klickat på köpknappen på nätet till en ny dator. Längtar tills den kommer!!!
 
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...