tisdag 27 januari 2015

Nyheter

Jag tycker att det är ett väldigt enkelt sätt att förnya sig med prints. Skaffa en fin ram och byt ut printsen lite då och då.

Nu finns det tre nya prints att beställa i min webbshop :-)
dalahäst, dalahästar, dalahäststavla, pyramid, tavla, prints, grafisk, poster
 
citat, quote, tavla, prints, grafisk, poster
 
fotspår, citat, quote, tavla, prints, grafisk, poster

Titta in i webbshopen. Jag har dessutom FRI FRAKT på allt i butiken. Jag vet inte vad det är men bilderna blir grå och inte så bra på bloggen och kommer inte till sin fulla rätt...



 

2 kommentarer:

  1. Jättefina!
    Citatet på den sista är en av mina favoriter=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Superfina och det sista citatet är ju riktigt bra. :) Så roligt att du blir sugen på fotoutmaningen, du är såå välkommen när du hinner och vill.

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...