måndag 1 december 2014

Min nya köksgardin

Lovade att visa min nya gardin när den var på plats. Jag är sååå nöjd och tycker den är jättefin.
Tycker även att den matchar mina gamla gardiner som hänger i det andra köksfönstret.
Jag tar fram allt till första advent, tomtar och rubbet. Jag tycker det är så kort tid man får ha allt framme så vi kör allt på en gång. Jag och Fredrik har grejat i lugn och ro i flera dagar och så värst mycket pynt har vi inte men ändå är jag helt slut idag med en jävulsk värk. Känns som att det inte spelar någon roll hur duktig jag är på att planera och dela upp så kommer det surt efter i alla fall.

Skafferiet har också fått det lite julfint.



 
 

7 kommentarer:

  1. Superfint och julmysigt!

    Hoppas att det känns bättre i kroppen nu /Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Härliga gardiner. passar ju dig prefekt.
    Hoppas värken lämnar kroppen snart så att du mår bättre.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Du har det så fint i köket!
    .............och visst passar gardinerna ihop, mycket bra.
    Tråkigt att det alltid ska komma surt efteråt när man gjort lite extra sådär...................hoppas det släppt lite nu.
    Måste fråga om du fått mitt mail?

    Ha det gott,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Det blev fint med gardinerna, de passade bra ihop.
    Hoppas värken gått över, och du mår bättre nu.
    Ha en mysig onsdag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Hej igen.

    Måste fråga............är du helt säker på att du inte fått mail från Christer hemlyckan?
    Ser nämligen att jag skickat iväg ett med min adress till dig.
    Annars försöker jag igen............

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Väldigt fina gardiner, förstår verkligen att du gillar dem! Och jag gillar verkligen ditt skafferi, det ser så mysigt ut, och det är något jag verkligen saknar här hemma. Hoppas att värken har försvunnit och att du mår mycket bättre nu!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Åh, så mysigt och ombonat det ser ut med gardinerna! Och skafferidörrren är bara så fin.
    Tråkigt att du ska behöva få så ont.

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...