onsdag 1 januari 2014

Årskrönika 2013 - Del 2

Fortsätter med del 2 i min årskrönika.

Juli
Vår semesterresa gick till Öland med husvagn. Det var en helt fantastisk resa med underbart väder.
 
 
 
Jag och Fredrik var på Gyllene Tiders konsert i Leksand. Den var helt fantastisk! Jisses vilken stämning!
 
Augusti
Jag piffade lite i badrummet.
 
Vi hade vår 80-års fest eftersom både Fredrik och jag har fyllt 40 år under året. Det fina vädret fortsätter. Vi hittar den där grå färgen till listerna i köket som jag är så himla nöjd med.
 
September
Jag vinner en utlottning hos Blockethuset. En jättefin ljuspåse.
En tavla blir gjord.
Jag visar bilder från vårt Smultronställe.
 
Oktober
Jag antar Fotoutmaningen A-Ö som stödjer Rosa bandet. Min blogg bidrog med 150 kr till Cancerfonden.
 
November
Jag får mig en ny klädhängare till sovrummet.
 
Skåpet i vardagsrummet får sig en makeover.
December
Årets sista månad och jag får typ tvinga fram julkänslor. Ingen snö och plusgrader gör inte saken bättre. Gör några lukta-gott att hänga i hallen.
Tillverkar även en egen stjärna.
Nu är vi inne på ett nytt år som jag hoppas blir ett lite lättare år för mig. Tack alla ni som tittar in här i mitt krypin och hoppas ni får ett fint år!

Kram

 

6 kommentarer:

  1. Halloj!
    Grattis till ett år med din blogg!
    Ja, missunsamma människor finns det gått om, men som tur är vi fler som inte är det ♥ Läst din årskrönika, fina bilder med mysiga händelser.
    God forsättning på det nya året
    Kram kram Arja

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst dina årskrönikor! Det mesta var ju roligt, men inte allt...
    Eftersom att jag inte följt din blogg hela förra året så var det bra med ett sammandrag.

    God fortsättning på det nya bloggåret!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Så härligt inspirerande bilder. Hoppas att du har fått en fin inledning på det nya året. Kramar Liza

    SvaraRadera
  5. Härligt halvår. Jag önskar också dig ett lättare år.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på det nya året
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...