lördag 2 november 2013

Alla helgons dag

Idag skänker jag en extra tanke till mina nära och kära som har gått bort. Vissa alldeles för tidigt. Jag har varit till min pappas grav och planterat och satt dit en ny gravlykta.
Ikväll ska vi till gravarna här i stan och tända ljus. Jag tycker det är så fantastiskt stämningsfullt och gå till gravarna den här helgen. Så mycket tända ljus och folk som är i rörelse.

I veckan har jag gjort min vinterplantering utanför trappen. Skylten köpte jag när jag var till Mig & Alice för några veckor sen.


Trevlig helg!

 

2 kommentarer:

  1. Visst är det en stämningsfull helg. Och mysigt med fin uteplantering :)

    Ha en härlig söndag <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen denna helg, den är så stämningsfull och mysig. Så fin skylten var.
    Önskar dig en fin vecka
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...