fredag 25 oktober 2013

Y som i...

Dagens bokstav Y får bli Y som i Yxa. Den används ganska flitigt av Fredrik då vi eldar en hel del med ved som är vår största uppvärmning i huset.
 
 
Den här hade kanske passat bättre på bokstaven t som i taggig men nu får den bli ett Y som i Yvig. Alfons såg den här potatisen direkt som en igelkott och tillverkningen började omedelbart. Jag tycker även den ser ut som en gris med sitt tryne, hihi.
 
Jag blev så besviken. Jag fick ju en fotokurs i födelsedagspresent av Fredrik som skulle startat den 24 oktober, men den blev inställd... Vet inte varför om det var för få anmälningar eller så. Kursen skulle ges i vår istället men det känns ju som det är huuur lååång tid som helst tills dess :-(  Får se om det dyker upp något annat eller om jag tålmodigt får vänta tills i vår.

Kram

 

1 kommentar:

  1. Fina foto - Synd att kursen blev inställd/Kram Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...