fredag 4 oktober 2013

Vad är det för dag idag...

Jo, det är Ankis födelsedag. Idag har operativsystemet uppdaterats till 4.0 eller 40-plussare eller 40-taggare eller tant eller medelålders eller... Tur att jag har slutat att fylla år vid 27 = ung jämnt :-)

Vi hade ju vår fest tidigare i somras så den här helgen blir det bara middag med dom närmaste. Fredrik kom hem med den här fina blomstergruppen.
 
 
Sen kom han dessutom med den allra bästa presenten. Jag ska få gå på en fotokurs! Gissa om jag är glad! Nu ska jag och min nya kamera bli riktiga kompisar. Nu ska jag ta helg och slå upp ett glas vin!

Kram

 

8 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Så spännande med fotokurs, vilken fin present!
    Ha en fin dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Grattis om jag inte redan sagt det!
    Härlig present......en fotokurs.

    Önskar dig en bra helg,
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på födelsedagen. Vilken fantastisk present att få gå en fotokurs! Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott, hoppas din dag var fin. Ha nu en mysig lördagkväll!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  5. Vilken perfekt present och så fin plantering med.
    Gratulerar på dagen än en gång
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Stoort grattis lite i efterskott! Tittade in här igår (tror jag det var) och tänkte jag skulle kommentera, men sen kom det något annat emellan...som oftast :/

    Fin present också, det skulle jag med vilja gå på- en fotokurs! Extra kul då med en ny kamera ;)

    Och gulle dej för länken i inlägget nedan...hoppas du blir lika nöjd med ljuset/ljusen som jag :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Bättre sent än aldrig så då säger även jag så här lite i efterskott.Stort Grattis! Önskar dig en fin början på nya veckan..kram

    SvaraRadera
  8. Och här kommer ett försenat HIPP HIPP HURRA! hoppas dagen var helt underbar!
    Kram till dig!
    Carina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...