fredag 13 september 2013

Hope

Är nog det sista som överger mig i alla fall och det är väldigt passande att jag fick vinna den fina fina vinsten av en ljuspåse hos Carina med Blockethuset. Tack!
Carina har även med jämna mellanrum kommit med värmande ord och stöttning i min tillvaro. Hjärtat blir alldeles varmt med engagerade och omtänksamma människor. En extra kram till dig!

Förra sommaren försökte jag mig på att så krasse som det inte blev någonting av. Vi har ett perfekt "hål" för det i rabatten vid staketet tyckte jag. Jag tror dom drunknade förra året innan dom hann gro av allt regn. Men i år har det växt desto mer.
Ser ni det häftiga klotet som sitter på en armeringsjärnpinne? Den fick vi i present tillsammans med en som hänger i en kedja vid vår fest. Det är lyktor för marschaller. Fredrik har förstått hur jag tänker och hittade den här gamla träborren att sätta upp hänglyktan vid dörren med.
Jättefina presenter tycker jag! Nu tänker jag ta helg och vi ska mumsa på fondue som är en av barnens favoriter.

Kram

 

8 kommentarer:

  1. Halloj!
    Grattis till din fina vinnst :O)
    Underbara krasse, den gillar jag skarpt!
    Önskar dig en trevlig helg kram Arja

    SvaraRadera
  2. Så kul att du gillade vinsten! Finns i din brevlåda nästa vecka!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till vinsten den var jättefint. Så fint ni har i trädgården med.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till din vinst, så söt ljuspåse. Mysigt nu när man får tända ljus på kvällarna igen!
    Och marschallhållarna var snygga, och extra snyggt med det gamla träborret som upphängning. Fin idé!
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Glöm inte skicka din adress vännen...
    C

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! :)
    Idag är jag verkligen ute på en riktig långwalk i cyberspace och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag hamnade här...:)
    Men, vilken fin blogg du har!
    Och jag bara älskar ditt typsnitt på texten i dina inlägg. Vilket typsnitt är det? (Har letat som en galning, men inte hittat!)
    Svara gärna i min blogg. :)

    Ha en fortsatt fin söndag!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten! Ljuspåsar behövs verkligen nu framöver ett tag:) Önskar dig en fin söndagskväll..kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...