onsdag 28 augusti 2013

Stugan, del 3

Vi har ju bytt ut nästan alla våra fönster på huset och det betyder att det blev en del fönster över ;-)  Passade perfekt att ta till stugan.
Vi har så bra arbetsfördelning jag och Fredrik. Han jobbar och jag tittar på... :-) Skämt åsido men det är så det ser ut just nu och jag tycker fortfarande att det är lika jobbigt.
Det vänstra fönstret är mitt och Fredriks sovrum. Det högra är barnens. 
På fredag börjar min andra rehab omgång på Skönvik och det är något jag faktiskt är nervös för. Jag vill inte må så dåligt i min kropp som jag gjorde i början på sommaren. Hoppas hoppas att det känns lindrigare!

Kram

 

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Ser ut att bli riktigt mysigt, bra när man kan återanvända sina gamla fönster :O)
    Hoppas att det går bra för dig på fredag, skickar dig massor med styrkekramar ♥
    Tack snälla du för din fina kommentar inne hos mig, det värmer skall du veta ♥
    Ha d gott kram kram Arja

    SvaraRadera
  2. Bra med återvinning...ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...