måndag 14 januari 2013

Badrum, del 2

Så här blev då badrummet att se ut. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den gröna färgen. Den är väldigt mjuk och dov och kan gå lite åt det gråa hållet.
 
 

Älskar min "dassljuslykta"! Alltid med något gott doftande ljus i.
 
Jag har inte skrivit något om min värk förut. Men idag är en sådan dag som den gör sig väldigt påmind. I juli 2011 var jag med om en egentligen väldigt liten och fjuttig bilolycka. Vi stod still i en bilkö på väg in i en rondell när en tant bakom oss inte uppmärksammar att kön står still utan hon kör rakt in i vår bil. Tur i oturen var nog att vi har en stor Chrysler buss (eftersom vi är så många) med dragkrok. Smällen tog i dragkroken och bilen tog ett litet skutt framåt. Det var jag som körde. Tantens bil blev som ett russin så hon måste ha kommit med fart. Jag kände direkt att det inte gick bra med min rygg och nacke och sen dess har jag varit sjukskriven och har kommit igång och jobbar 25% sen april 2012. Hela mitt liv har förändrats sen den dagen och även för min familj. Men min familj är den underbaraste som finns och utan den och deras förståelse hade jag säkert varit väldigt deprimerad vid det här laget.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett spår efter dig, det gör mig glad!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...